
Nazwa firmy ma ogromne znaczenie i wpływa na decyzje klientów. Chcesz się wyróżniać i budzić pozytywne skojarzenia? Pomoże Ci w tym Copywriting.pl!
Wiele osób kojarzy Jarka Kaniewskiego z hasłem reklamowym popularnej kampanii picia mleka. To idealny przykład na moc słowa. Twój naming może być równie chwytliwy i skuteczny. Jeśli chodzi o nazwę firmy - podobnie jak hasło reklamowe - musi być krótka i łatwa do zapamiętania. Koniecznie należy ją też dopasować do profilu biznesu. Więcej informacji na stronie internetowej pod linkiem copywriter.pl. W innych zakładkach znajdziesz również ofertę tworzenia treści na stronę internetową, storytellingu, scenariuszy do radia i telewizji. Copywriter przygotował też kurs dla osób, które chciałyby poprawić swoje umiejętności i odnaleźć się w pisanym marketingu. Możliwości jest naprawdę dużo!
Firmy według kategorii
- Usługi z zakresu mediów i badania rynku
- Usługi remontowo-budowlane
- Rejestr usług dla zdrowia i urody
- Obrót i zarządzanie nieruchomościami - katalog usług
- Katalog produktów i usług dla każdego
- Meble i ozdoby do Twojego wnętrza
- Zakupy, kultura i rozrywka - baza punktów
- Atrakcje turystyczne i noclegi
- Baza gastronomii i produktów spożywczych
- Rejestr sklepów z odzieżą i obuwiem
- Baza kursów i szkoleń
- Transport dla Ciebie i firmy
- Rejestr usług i urządzeń elektronicznych i AGD
- Finanse i ubezpieczenia - wykaz
- Imprezy, śluby, okazje - baza produktów i usług
- Baza organizacji i stowarzyszeń
- Hodowla i rolnictwo
- Opieka i zabawa - wykaz produktów dla dzieci